Vanaf € 50 gratis verzending in NL          Voor 14.00 besteld, zelfde werkdag verzonden          Niet goed, geld terug

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Focus

Passie, prestatie en perfectie komen samen in de Focus-filosofie: German Engineered. Duitse ingenieurskunst is een internationaal teken voor kwaliteit. Het hoogst haalbare op het gebied van ontwerp en technologie wordt bereikt via permanente ontwikkelingen binnen de concurrerende markt.

E-bike

Impulse 2.0: Het superieure motorsysteem

German Engineered betekent vooral "consequent doordacht". Dat geldt ook voor de E-Bikes van FOCUS, die door onze ontwikkelaars als eenheid van frame en aandrijving zijn geconstrueerd – alles uit één hand. Een goed voorbeeld hiervan is de Impulse-aandrijving waarvan de tweede generatie nu voor de sportieve E-Bikes van FOCUS wordt ingezet. De FOCUS-productmanagers hebben hierbij de beschikking over verschillende aandrijvingsset-ups, accuvarianten en -capaciteiten en displays, zodat ze voor elk frametype en elke toepassing de juiste configuratie kunnen kiezen.

Met de toepassing bij de sportieve FOCUS E-Bikes viert de Impulse-aandrijving zijn première in het terrein. Aangezien in het terrein andere eisen aan de aandrijving worden gesteld dan in het stadsverkeer, werd de set-up van de Impulse 2.0 Off-Road bijvoorbeeld uitgebreid met de functie "Climb Assist".

Maar niet alleen de motor werd op het gebruik in het terrein afgestemd. Ook de frameconstructie en met name de integratie van de motoreenheid in het frame werden door de FOCUS-ingenieurs op de specifieke eisen van de mountainbike afgestemd. Het resultaat is de Impulse Off-Road.

Bij veel E-mountainbikes met middenmotor wordt de motoreenheid niet voldoende beschermd als de fiets in het terrein wordt gebruikt. Dat is bij FOCUS anders: omdat de FOCUS-ingenieurs heer en meester zijn over de aandrijvings- en frameontwikkeling, kunnen zij de Impulse-aandrijving gewoon draaien en veilig met vier schroeven in de framedriehoek bevestigen. Dankzij deze oplossing biedt het frame een optimale bodemvrijheid en wordt de motor tegen slagen van onder beschermd.

Motoreenheid

Om elke E-Biker de voor hem/haar geschikte set-up te kunnen bieden, wordt voor de FOCUS E-Bikes de krachtige Impulse-aandrijving in de volgende varianten ingezet: IMPULSE 2.0 OFF-ROAD: Met een voor het off-road-gebruik aangepaste motorafstelling en -bevestiging biedt de krachtige aandrijving veel plezier op de trails. IMPULSE OFF-ROAD SPEED: De ondersteuning van de motor met een vermogen van 36 V/350 W en een snelheid van tot wel 45 km/uur zorgt voor een ultieme snelheidsroes, zowel op de weg als in het terrein. IMPULSE 2.0: Gevoelige sensoren in combinatie met hoge prestatiereserves: het krachtige Impulse 2.0-aandrijvingssysteem (36 V/250 W) is de perfecte partner voor elke E-Biker. IMPULSE SPEED: Als snelheid voorop staat: de Speed-variant met een ondersteuning van maximaal 45 km/uur is in het streekvervoer een belangrijke concurrent voor auto, brommer, bus en trein.

Energieleverancier

Met een vermogen van 612 Wh/17 Ah is de Impulse-lithium-ionaccu één van de krachtigste E-Bike-accu's op de markt. Dit in combinatie met de hoge energie-efficiëntie van het Impulse 2.0-systeem maakt lange E-Bike-tochten van tot wel 205 km* mogelijk! Voor elk frame de bijpassende accu. Om rekening te kunnen houden met de diverse constructie-eisen op het gebied van de framebouw, worden voor de FOCUS E-Bikes twee verschillende accutypen gebruikt: TREKKING: Voor de FOCUS E-Trekking-modellen wordt deze accu met een vermogen van 612 Wh/17 Ah gebruikt en achter de zitbuis bevestigd. OFF-ROAD: De Off-Road-variant wordt op de onderbuis gemonteerd en wordt dus in de framedriehoek geïntegreerd. Met 396 Wh/11 Ah en 612 Wh/17 Ah is er een keuze uit twee vermogens. Beide accutypen worden stootveilig gemonteerd, zijn afsluitbaar en kunnen zowel op de fiets alsook buiten de fiets worden opgeladen. * (Impulse 2.0, Impulse type li-ionaccu 36 V, ideale omstandigheden)

Schakelcentrale

Met de verlichte bedieningseenheid, die naar wens links op rechts op het stuur kan worden gemonteerd, kan de fietser ergonomisch en veilig alle schermfuncties en de ondersteuningsniveaus kiezen zonder dat hij/zij het stuur hoeft los te laten. Dit zorgt voor een maximale controle en veiligheid. Ook de praktisch duwhulp van de Impulse-aandrijving kan via de bedieningseenheid worden ingeschakeld door de plustoets langdurig in te drukken. De nieuwe LCD-displays "Compact" (bij alle Impulse 2.0-modellen) en "Big" (bij alle Impulse Speed-modellen) fungeren zowel als fietscomputer alsook al informatiecentrale van het Impulse-systeem. Dankzij de eenvoudig af te lezen en overzichtelijke display, houdt u altijd het overzicht.

Foto-tabel Lijst

Van hoog naar laag sorteren

2 artikel(en)

Foto-tabel Lijst

Van hoog naar laag sorteren

2 artikel(en)

VEILIG BETALEN VIA:
VERZENDING VIA:    
Algemene Voorwaarden | Privacy Policy | Partners