Klantenservice

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Wij vinden onze klanten heel belangrijk, daarom doen we er alles aan om goed bereikbaar te zijn. echter wegens drukte in onze winkel kan het zijn dat u ons telefonisch niet goed kan bereiken. mail dan u vraag aan ons.

Onze algemene bedrijfsgegevens:
Henk Baars Bike Sports
Diessenseweg 45
5081AE Hilv arenbeek
Nederland

Je kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken op de volgende manier:
Telefonisch: +31 (0)135042379 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 Let op Woensdag gesloten)
E-mail: webshop@henkbaars.nl

BESTELLEN

Hoe plaats ik een product in mijn winkelwagen?
Als je een product aan het bekijken bent, en je wilt dit product bestellen, dan kun je het beste het product gelijk in de winkelwagen neerzetten. Eerst klik je op de pagina eventueel de gewenste kleur en/of de goede maat aan en klik je aan hoeveel je van het product in die kleur/maat wilt bestellen. Daarna klik je op het groene vakje waarin staat: "in winkelwagen". Nu staat het product naar wens in je winkelwagen en kun je verder gaan met winkelen of bovenin of onderin op de knop afrekenen drukken.

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je klaar bent met winkelen, en alle gewenste producten bevinden zich in de winkelwagen dan kun je de bestelling gaan plaatsen.

  • Klik op de winkelwagen rechts bovenin de pagina.
  • Check of alle gegevens kloppen wat betreft de producten en maten.
  • Klik op Bestelling Afronden.
  • Vul uw gegevens in
  • Verricht de betaling
  • U krijgt een bevestiging van de bestelling.
    belangrijk, noteer je telefooonnummer, de pakketdienst kan u beter bereiken als u niet thuis bent.

Het is gelukt, je bestelling bij henkbaars.nl is een feit, wij verzenden je bestelling op werkdagen altijd binnen 24 uur mits voor 14.00 uur besteld!

BETALING & VERZENDING

Betaalmethoden
Betalen kan bij ons op meerdere manieren, makkelijk en veilig staat bij ons centraal.

Daarom maken we gebruik van Ideal en Mister cash(Belgie), dat garandeert een veilige en snelle betaling. Je kunt ervoor kiezen om met Ideal gelijk te betalen, of met middels een bankverschrijving als daar je voorkeur naar uitgaat.

Prijzen winkel en webshop
De prijzen in onze webshop kunnen afwijken van de prijzen die wij in de winkel aanbieden!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Als je iets besteld op internet, wil je het natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Dat snappen wij. Daarom garanderen we dat, op werkdagen, je bestelling binnen 24 uur wordt verzonden.

Bestellingen worden door GLS bij u thuis, of op het door u gekozen afleveradres, bezorgd.  Wij garanderen de laagst mogelijke verzendkosten:

VERZENDEN LOCATIE LEVERDAGEN KOSTEN VERZENDING
Boven €50,- gratis verzending Nederland 1-3 dagen
Maandag - Vrijdag
€ 4.95 Fietsen €35,-
Verzendkosten België 2-5 dagen
Maandag - Vrijdag
€6.95 Fietsen €50,-
Verzendkosten Duitsland 2-5 dagen
Maandag - Vrijdag
€7,95 Fietsen €50,-

ALS U MEER DAN €50,- AAN ARTIKELEN KOOPT IN ONZE WEBSHOP VERVALLEN DE VERZENDKOSTEN, DIT GELD ECHTER NIET VOOR ALLE TYPEN FIETSEN EN VOOR FIETSDRAGERS(€15,-)

Afhalen
Het is natuurlijk ook mogelijk om het pakketje af te halen. Ons winkelpand is gevestigd aan de Diessenseweg 45 te Hilvarenbeek. Kijk op onze site voor de actuele openingstijden.

Niet thuis-bericht
via een track en trace kunt u uw pakket volgen.
Wanneer de GLS bezorger aan een gesloten deur komt zal hij een niet-thuis bericht in de brievenbus doen. Dit briefje is niet erg groot, dus zorg ervoor dat u het briefje niet over het hoofd ziet. Op het niet-thuis bericht staat een telefoonnummer en een link naar de website van GLS. Op deze manier kunt u een nieuwe bezorgafspraak maken of een afspraak om het pakketje op te halen. Met de volgende link komt u op hiervoor bedoelde de webpagina terecht: http://www.gls-info.nl/Info/SendingParcels. belangrijk: neem binnen 2 werkdagen contact op als u het pakket nog niet heeft, anders gaat het zonder bericht retour naar ons.

Het pakketje wordt aan ons geretourneerd…
Indien u na ontvangst van het niet-thuis bericht geen actie onderneemt zal het pakketje op de vierde werkdag aan ons geretourneerd worden. Zodra wij het pakketje ontvangen hebben, brengen wij u hiervan op de hoogte. De kosten van de retourzending (à € 7,50) neemt Henk Baars Bike-sports, uit coulance voor haar rekening. Uiteraard kunnen we het pakket nogmaals aan u verzenden, maar in dat geval vragen we u wel de verzendkosten opnieuw aan ons over te maken.

Gratis Verzending
Dit is alleen van toepassing voor bestellingen die in Nederland geleverd worden. De verzendkosten vervallen bij €50,- of meer aan aankopen op onze webshop!

GARANTIE & RETOUREN

Wij doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze artikelen te waarborgen. En omdat we daar dag en nacht mee bezig zijn, durven we ook de volle verantwoordelijkheid te nemen wanneer de kwaliteit niet zo is als wij van onszelf verwachten.

Wanneer je merkt dat het ontvangen artikel niet aan de standaard kwaliteit voldoet kun je het artikel retour zenden met behulp van de instructies op onze site.

Als het artikel bij ons binnen is, gaat ons beoordelingsteam ermee aan de slag en hoor je binnen 14 dagen of uw klacht gegrond is.

Als je klacht gegrond is krijg je natuurlijk gratis een nieuw artikel opgestuurd en worden de retourkosten vergoed door ons. Dat vinden wij logisch.

RUILEN & RETOURNEREN
Heeft u zich bedacht. Henkbaars.nl biedt u de mogelijkheid binnen 5 werkdagen niet gebruikte artikelen, in de onbeschadigde verpakking, te retourneren. Slechts de totaal door Henk Baars Bike-sports gemaakte verzend- en administratiekosten worden dan bij u in rekening gebracht. Ook bij het retourneren van een bestelling welke onder de garantie voorwaarden valt, zijn de kosten voor het retourneren voor uw rekening.

30 dagen bedenktijd

Wij willen onze klanten graag genoeg tijd geven om de bestelling te ontdekken, en om te beslissen of je misschien toch een andere kleur of maat wilt ontvangen van je bestelling. Daarom mag je bestelde artikel nog retourneren tot 30 dagen na ontvangst. Het enige wat we wel verwachten is dat de producten in hun originele staat en in de originele verpakking bij ons terugkomen.

Hoe kan ik een artikel ruilen/retourneren?
We hopen natuurlijk altijd dat een artikel in goede smaak valt bij onze klanten. Maar mocht het onverhoopt toch voorkomen dat je bestelling niet naar wens is, de maat niet goed is, of je toch liever een andere kleur ontvangt, dan kun je gebruik maken van onderstaande retourformulier om een artikel te ruilen/retourneren.

Download Retourformulier

Vervolgens kun je het pakketje in originele staat met het bijgevoegde retourformulier met een zelfgekozen vervoeder terugsturen naar:

Henk Baars Bike Sports
Diessenseweg 45
5081AE Hilv arenbeek
Nederland

Wat is de status van mijn retourzending?
Wanneer je je bestelling of deel daarvan wilt retourneren, kun je dat geheel op je eigen manier aanpakken. Dat betekent dus wel, dat de verantwoordelijkheid van het pakket in jouw handen is zolang het nog niet bij ons is ontvangen.

Wat wij daarom aanraden is om altijd een bewijs van verzending bij het postkantoor te vragen, zo kan er niks misgaan. Op het moment dat wij je pakketje binnen hebben gekregen wordt je daarvan gelijk op de hoogte gesteld.

Vragen?
Wij willen je op alle mogelijke manieren de beste service bieden, daarom willen we al onze klanten op het hart drukken: heb je een vraag, hoe klein ook, bel of e-mail ons gerust even!

Telefoonnummer: 013-5042379 (bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00)
E-mail: webshop@henkbaars.nl

Suggesties
Onze klanten zijn onze prioriteit. Wij zijn dan ook continue bezig met vernieuwing en verbetering maar jullie als consumenten hebben vaak de beste ideeën. Daarom zijn alle suggesties met betrekking tot onze producten en service welkom.

We willen je vragen om al je suggesties te mailen naar webshop@henkbaars.nl.

Klachten
Hoewel we alles met de grootste zorgvuldigheid doen, kan het wel eens gebeuren dat ons iets ontglipt. We zijn tenslotte allemaal mensen. Maar wat we wel heel belangrijk vinden, is dat de klachten bij ons terecht komen. Dan kunnen we het immers oplossen en zorgen voor verbetering. Daarom willen we je vragen om met klachten altijd direct ons te informeren.

OVERIGE

Fietsverzekering
U kunt bij ons de fiets verzekeren tegen diefstal schade en verhaalrechtbijstand.
De maatschappijen waar wij mee samen werken zijn Unigarant en Enra.
Bel 013-5042379 of mail verkoop@henkbaars.nl kijk ook bij services voor meer informatie.

Wilt u perfect op uw fiets zitten? Laat u dan opmeten middels het bikefitting fietsmeting!
Maak een afspraak met Patrick van den Biggelaar of Henk Baars. Het telefoonummer waarop u ons kunt bereiken: 013-5042379

Reparatie-servicebeurt
Afspraak maken met de werkplaats? Bel 013-5042379 of mail werkplaats@henkbaars.nl.

 


Terug



Deel het met uw vrienden!


Contactgegevens

Routebeschrijving


Facebook